close
Blogtrottr
Yahoo奇摩新聞
瀏覽 Yahoo奇摩新聞上的頭條新聞及最新動態。尋找相關新聞報導、影音、照片和分析意見。 
evo

Extra 20% off all Outlet Wake Gear!
From our sponsors
妻女慘死 罹癌夫歎識人不清
Sep 15th 2014, 13:33

中央社 – 

(中央社記者程啟峰高雄15日電)謝姓聯結車司機罹癌赴大陸養病,請蔡男代開聯結車,竟「引狼入室」,妻女昨天慘死蔡男刀下,謝男今天返台大嘆識人不清。

警方說,謝男曾是碼頭聯結車司機,與余姓陸配育有1男1女,長子昨天北上唸大學,逃過一劫,女兒今年考上台中某大學剛報到,昨天南下返家整理東西因而遇害。

謝男因罹患食道癌及淋巴癌,3年前到中國大陸浙江治療,僱用蔡男幫他開聯結車,蔡男因追求余婦不成加上有債務糾紛,昨天前往余婦住處縱火,並持刀將余婦母女活活砍死。

謝男因罹癌氣切,說話口齒不清,但他仍大罵「蔡男亂七八糟」,並大嘆「枉費我這麼信任他」。

蔡男昨晚拒絕夜間偵訊,警方今天白天帶蔡嫌重返命案現場模擬,釐清案情,全案晚間依殺人、公共危險罪嫌移送雄檢偵辦。1030915

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    balianugv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()