close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 投票中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 投票中 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
腋毛很多怎麼處理?
Sep 12th 2014, 13:38

除毛問題也困擾我好久喔。但現在我已經解決這個困擾囉
像我之前都用刮的用拔的。導致我的毛囊發炎
而且長出來的毛毛又粗又黑。反而更糟糕
後來才知道用刮、用拔的都是NG的行為喔
而且還會色素沉澱導致腋下暗沉呢!!

我現在都使用S*美*人的◈無痕◈乾淨◈乳霜◈
因為每個人的膚質都不同。所以客服有建議使用前
先在"腿部"做局部測試喔。肌膚OK再來做使用

每次除都除的超乾淨的。根根連根拔起。不殘留黑頭
現在使用這瓶不僅生長速度變慢了。而且新長出來的毛都是細的喔
而且買乳霜還有贈送◈零毛孔◈鐳射◈淨白◈緊緻◈精華液
除完毛擦上去。可以收斂毛孔。連毛細孔都看不見了。效果真的超明顯的

腋下暗沉我就是用◈瞬效◈微導◈美白◈美體乳
這款效果真的超棒,我的黑肌膚也是靠這款美白的唷!

產品也都有通過台灣GMP等大廠的合格認證喔
妳可以去他們網站逛看看
http://beautiful9999.com/?act=shopping&cmd=detail&pi_id=2014072700001

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    balianugv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()