close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
[閒聊] 板橋小遠百Chanel櫃
Apr 23rd 2014, 20:47, by BabeBearLee

作者BabeBearLee (xingxing)

站內MakeUp

標題[閒聊] 板橋小遠百Chanel櫃

時間Wed Apr 23 20:47:48 2014

今天下午和媽媽去逛一下遠百, 想說趁著最近有買3000送300! 最近一直想買粉餅、底妝類的產品 我是化妝新手爬了很多文 一直在CHANEL和BOBBI BROWN 這兩者間做猶豫 到了CHANEL,店長就很親切的招呼, 我就說我想看看粉餅, 店長就推薦了珍珠光感超淨白防曬餅, 問我要不要試擦在臉,我就說好阿 結果她就把自己的手消毒, 我以為她會幫我清潔臉,結果她就直接幫我上了隔離霜和粉 我跟媽媽都傻眼了,上妝最基本應該要清潔吧.... 試完之後我們就不打算買,想要立馬回家卸妝! 抱歉第一次發文,請見諒! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 180.204.27.119 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1398257270.A.059.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    balianugv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()