close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 最近應徵碰到的考題..
Mar 21st 2014, 21:26, by Powerofsmile

作者Powerofsmile (嗯?)

看板ask

標題[請問] 最近應徵碰到的考題..

時間Fri Mar 21 21:26:44 2014

最近在應徵的時候碰到一個讓我無法理解的考題 題目是 "1 2 3 4 5 8 7 __" 請問下ㄧ個數字是什麼? 我記得選項有 6 9 11 13 有點忘了 我是選六.. 結果最後說我有寫錯沒通過-__- 可是其他的我真的很有把握 唯讀這一題.. 可是如果是6的話 好像跟前段1 2 3 4 5 沒什麼相關性!? 事後問能不能看自己錯哪裡,人事說不能。讓我很尷尬.. 是說錯一題就不及格 又無法看到解答實在是很無奈 只能請求各位的幫忙了 我GOOGLE過後倒是沒有看到一樣的題形 幾乎都是 等比等差之類的題目 這題我真的理解不能 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.223.64.214

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    balianugv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()