close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
有關於 鑽石爆爆樂 這款遊戲 安裝出現錯誤代碼??
Dec 17th 2014, 08:53

各位大大好 ^___^

小弟想請問 有關於 (鑽石爆爆樂.diamond dash) 這款手機遊戲

我前天 玩的時候 在 黃金聯賽的 下一階級(比黃金聯賽低一階) 拿下第一名 之後升級到 黃金聯賽

再來要玩 黃金聯賽的時候 無法進入遊戲 一直卡在顯示 我晉級到 黃金聯賽的 選項

後來我就把 這款遊戲 解除安裝 再來

我 從新要安裝時 下載到 95% 時 就怪怪的了 畫面顯示 正在安裝程式 過了 5~6秒後

畫面顯示 程式安裝錯誤 因什麼問題而安裝錯誤 顯示 安裝錯誤代碼 ( -24 )

請問.... 這要怎麼解決阿??

一直無法安裝阿 我的手機是 HTC 第一代的蝴蝶機

請大大救救我啊. ^_____^

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    balianugv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()