close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] line有人加好友 我卻完全看不到他
Apr 16th 2014, 18:32, by nonocom

作者nonocom ()

站內ask

標題[請問] line有人加好友 我卻完全看不到他

時間Wed Apr 16 18:32:15 2014

之前好幾次手機的首頁上提醒有某某某加我為好友 文字大概如是寫"你己看某某某成為好友" 我就進去line看是怎麼一回事 咦 怎麼找就是找不到某某某 line找不到再回到首頁提醒頁某某某也不見了 請問加我成功的某某某是從哪裡來的? 肯定不是我的手機名錄 若他有我的名錄 照理說我line也是看的到他 這到底是怎麼回事呢? 謝謝各位~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.250.63.128 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/ask/M.1397644337.A.1EE.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    balianugv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()