Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 百貨公司的立牌是可以索取的嗎?
Jun 22nd 2014, 16:45, by ohyii

作者ohyii (一方兒)

看板ask

標題[請問] 百貨公司的立牌是可以索取的嗎?

時間Sun Jun 22 16:45:02 2014

想請問有做過百貨業的大大 請問廠商配的偶像人型立牌 如果民眾想要可以自己載 是可以給民眾的嗎 還是說會回收回去 我真的很想要某一個偶像的牌子 但實在拉不下臉來去要 是很怕被打槍 還是可以請總公司製作一個給我 我願意付費用 嗚嗚嗚 無法承受開口被打槍Q____Q 我是俗辣。 -- 旅行是一種很難戒的癮 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 59.126.240.182 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/ask/M.1403426707.A.BD3.html

kanakin:問問看櫃上,我朋友有索取海報成功過XD 06/22 17:12

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    balianugv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()