Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決 
Economist GMAT Tutor.

The results you want. The flexibility you need. Claim your 7-day free trial today.
From our sponsors
想學習完整的新娘秘書,只限高雄
Oct 1st 2014, 12:25

你好~我也是學生啦!
我是不懂新秘這一塊,但是我女友就是在做新秘的
之前我女朋友他也想學
要我跟她一起找補習班或老師阿
我還跟著他跑上跑下的去看了很多補習班
也參考了很多
她最後選擇伊美補習班
一開始我也是不了解 但是看她每天學完都開心的跟我講超多事情
事實上我很開心他沒選錯
我女朋友已經上完課了
聽他說那間補習班會教學生如何建立客戶以及
把自己推銷出去
我個人覺得真的不錯
他接案子的時候我也都會陪她
http://www.em-edu.com.tw/web.php?top_id=3
這是他們的網址
我是覺得還不錯啦!建議你多走走看看喔

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    balianugv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()