Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 投票中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 投票中 
台中有沒有推薦的醫美 我不要強迫推銷的那種
Nov 6th 2014, 02:42

維格跟夢琳貝爾在哪阿
我覺得強迫推銷感覺很差
我也不喜歡那種
我之前有去過連鎖醫美
他們都一直叫我做那個做這個的
估了我十幾萬
我覺得那種感覺很差
我最近看到蠻多夢琳貝爾的評價好像蠻好的
可給詳細的資訊嗎

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    balianugv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()