close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
有沒有跟我一樣官網訂購時間算早但狀態還在正在處理中的
Sep 30th 2014, 17:13

先恭喜板上很多人都已出貨

但我07:03:07 64G plus金色的單卻一直停在正在處理中,連準備出貨都不是

明明當時07:04就收到信用卡扣款通知跟官網訂購成功的mail啊!!!

我的時間應該也還算早的吧,看到有些已出貨的訂購時間比我還晚

官網的順序真是讓人搞不懂阿....

對了我在台南,預定到貨時間是10/8~10/15

然後訂購完成隔天還填了官網的問卷

該不會因為問卷針對寄送時間填不滿意被惡搞吧,哈~~

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    balianugv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()