Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
[心情] 閃阿∼閃阿
Jul 25th 2014, 10:52, by eav

作者eav (我要成為"頂真人"!)

站內Boy-Girl

標題[心情] 閃阿~閃阿

時間Fri Jul 25 10:52:42 2014

提醒~內含閃光~但好像也沒有太閃?!(((你這是廢話嗎? 昨天跟阿閃說了很多庸人自擾的擔心之後... 阿閃已經進入彌留狀態...不是很想理我... 但我又逼他回答~哈 阿閃只說了一句! "你的小劇場可以關閉了嗎?沒人要光顧你的小劇場!他倒閉了!!!" 我說~ 可是我的小劇場不需薪資!不需糧食!全年無休!永不倒閉!^++++++^ 阿閃無言就去找周公了~哈 請不要投訴我~沒有閃光的內容~謝謝~ 覺得沒有閃光,就當成笑話看看吧!:) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.175.41.81 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1406256765.A.44A.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    balianugv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()